فرصت دوباره به چهره‌های غایب در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس

فرصت دوباره به چهره‌های غایب در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس

کادر فنی تیم ملی بوکس با دعوت از برخی نفرات جا مانده از رقابت‌های انتخابی (با دلایل موجه و اطلاع قبلی)، به منظور پویایی اردو آماده سازی ملی‌پوشان، فرصتی دوباره به بوکسور‌ها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داد.

فرصت دوباره به چهره‌های غایب در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکسبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان به مناسبت بزرگداشت "سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" با حضور نفرات سکونشین مسابقات قهرمانی کشور سال‌جاری در زاهدان، طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ دی‌ در سالن بوکس شهید همت برگزار شد.

پس از جمع بندی‌های صورت گرفته در کمیته فنی در نهایت بوکسور‌های که مقام اول را در مسابقات انتخابی بدست آوردند و همچنین منتخبین کمیته فنی در این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردند.

علاوه بر این نفرات، کادر فنی تیم ملی در راستای پویایی و افزایش سطح کیفی اردوی تیم ملی علاوه بر ترکیب ۲۳ نفره قبلی، برخی بوکسور‌ها را که با دلایل موجه از جمله مصدومیت و با اطلاع قبلی در رقابت‌های انتخابی غیبت داشتند به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت کرد.

منبع خبر : iribnews.ir