گزارش ازناخبر از شهرداری ازنا:

فرماندار ازنا در گفتگو با خبرنگار ازناخبر گفت: به علت عدم سابقه اجرایی کافی فرد پیشنهاد شده جهت تصدی سمت شهرداری ازنا احراز صلاحیت نشد، شورا فرد مناسب دیگری پیشنهاد دهد.

کد خبر: ۴۴۶۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۶

محمود بوالحسنی در گفتگو با خبرنگار ازناخبر گفت: طبق نامه رسیده از وزارت کشور هادی امانی فرد پیشنهاد شده جهت تصدی سمت شهرداری ازنا را دارای شرایط لازم ندانست و در متن این نامه آمده است:

بر اساس بند 1 آیین نامه اجرائی شرایط احراز تصدی سمت شهرداری مصوب 11/6/1377 هیات محترم وزیران داشتن 5 سال سابقه کار اجرائی شرط اصلی انتخاب شهردار می باشد و سابقه اجرائی با استناد بند 11 قانون برنامه و بودجه منظور از دستگاه اجرایی وزارتخانه و شهرداری ها و موسسات عمومی که قسمتی از اجرای برنامه سالانه دولت را بعهده داشته باشد و نامی از پیمانکاری برده نشده لذا شایسته است دستور فرمایید فرد مناسب دیگری که دارای شرایط احراز تصدی سمت شهرداری درجه 7 ازنا می باشد انتخاب و معرفی نمایید.

منبع خبر: ازناخبر
نویسنده : محمد ملکی/سعیدپوریان

مطالب مرتبط:
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید   
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 33
انتشار یافته: 224
IzHC
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
16
جای تاسف دارد که مهندس امانی نماینده مردم باشد وفقط بخاطر مجرد بودنش مانع ورودش به شهرداری بشن وحالا بعد یک سال هنوز شهردار نداشته باشیم.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
3
19
به نظر من اگر آقای احمد زلقی شهردار بشه همه این مشکلات حل میشه چون آقای امانی واکثر اعضای شورا با این انتخاب موافق هستند ونیز این آقا انسان روشنفکری است و هیچ مشکلی برای تایید شدن ندارد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
2
12
همه ی این ماجرا زیر سر ع د است که سیاستش مانند انگلیس است
حسین
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
8
موفق باشید
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
2
9
مطئنا که این شهر صاحاب نداره این تشکیلات هم الکیه باور کنید
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
2
8
وای چقدر نظر!یعنی ما اینقدر ازنایی توی وب داریم؟ اما دو دیدگاه!!! دیدگاه اول:حالا اگر آقای امانی به شهرداری نرود آیا شهر ما گلستان خواهد شد؟ یعنی شهردارهای گذشته چه گلی بر سر این شهر زده اند که امانی نزند؟ دیدگاه دوم:شما مگر نمی گویید ما برای انتخابات مردم احترام قائلیم پس در اینجا چرای برای امانی شرط و شروط و چون و چرا می گذارید؟؟؟ اینها خود جای بسی تامل دارد!!!
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
0
9
هادی جون برو خدارو شکر کن که به اون ساختمون نمی ری ،نماز شکر به جا بیار؟ برو خدا رو شکر کن که به روز موسویان دچار نمی شی
پاسخ ها
مرادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
خیالمممممممممو راحت کردی، دیگه لازم نیست برای به .....نرسیدنت تلاش کنم
هادی امانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
سلام چشم

دانشجوي حقوق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
1
5
باعرض سلام و احترم خدمت تمامي همشهريان عزيز هادي اماني كه به شهرداري راه پيدا نكردپس بجاي ايشان به نظر شما چه كسي ميتواند سكان دار شهر باشد و از چه ويژگيهايي بايد برخوردار باشد. باسپاس از همكاري شما...
پاسخ ها
مرادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
نه نه نه بعدشم این مرادی نشد اون مرادی
شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
هادی امانی نشد،هادی مرادی

رضا 8
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
1
6
واقعا از نوشته های سراسر عقده و کینه رضا 7 به حال شهرم غبطه میخورم
پاسخ ها
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
پيازم باهاش بخور
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
احترام گذاشتن به بعضي ها مثل تكون دادن پارچه قرمز جلو گاوه.اينو از رضا 6 ياد گرفتم

شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
1
5
اگر شورا میخواد خدمت بکند از شهرداران گذشته و باسابقه خوب انتخاب بکنند پرسنل شهرداری میدانند جه شهردارانی موفق تر بودند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
8
شهرداری کار سخت و پر دردسری است بدنبال شهردار با تجربه باشد شورا زیاد گوشش بدهکار حاشیه نباشد مردم کار را ببینند استقبال میکنند یاد موسوی و عیدی بخیر برا این شهر زحمت کشیدند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
5
در این شهر شهرداران خوبی داشتیم اقای عیدی یا عسگری چرا بدنبال اونا نمیرند
گلمراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
2
3
بابا شما واقآ بیکاریدا ؟ شورای شهر کیلو چنده!؟ شورای که نتونه یه شهردار بزاره چه شورایی اخه>من نمیدونم اینا در مورد چی میشینن شور میکنن.
ازنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
2
5
با تمام احترامی که به همشهریان محترم قائلم ولی در این قضیه هیچ یک از اعضای شورا را مقصر نمیدانم. مقصر اصلی خود شما هستید که هنوز هم بصورت طائفه ای رفتار میکنید. رفتاری که در هیچ جایی نمیشه دید جز منطقه ما. جوان گرایی اصلا موضوع بدی نیست، اما نه در پست های مدیریتی.
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
بله درسته این بچه ها همه بچه های خوبی هستند اما به درد این جایگاه نمیخورند نه تجربه دارند نه توانایی تا بخوان اینها بزرگ و بشن چهار سال تموم شده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
صد درصد موافقم

رضا
|
UNITED STATES
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
3
1
واقعا متاسفم به جای حل مشکلات به جون هم افتادن
ازنایی اصل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
5
0
اعضای محترم شورا چرا این قدر دنبال حاشیه میرید چرا باهم لجبازی میکنید چرا شهردار باید 4رای بیاورد چرا ش انتخاب نمیکنید که همه اعضا رای بدند چرا اعضای شورا باید یکبار مصرف باشد چرا راه اعضای قبلی رو پیگیری میکنید چرا کارخوب انجام نمیدید چرا دونبال سرمایه دار وادم بانفوذ نمیرید که برای شهر مفید باشد چرا دنبال تیم خودتان هستید وهی دم از 4رای و3رای میزنید این4سال هم این باد میگذرد وشهر هیچ پیشرفتی نکرده است چرا ظلم به این شهر وخودتان میکنید این مردم به شما اعتماد کردندورای دادند خودتون خراب نکنید پاسخ دهید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
3
2
با سلام به مسئولین ازنا خبر لطفا همانطور که نظرات مردم رو منعکس مکینیداز شورای شهر هم بخواهید که به نظر مردم پاسخ بدهند در ضمن یک جلسه پرسش و پاسخ در یکی از مساجد شهر هم به اعضای شورا پیشنهاد کنید تا در موردعملکرد خود توضیح بدهند
پاسخ ها
مرادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آقای موگویی،بریم قبل از معرفی امانی به عنوان شهردار چرا به ح.س رای دادید؟؟؟؟
.......
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
اولین چیزی که باید پاسخ بدهید این است که برچه اساسی به امانی رای داید؟؟
شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
آقای م... شما اول نحوه رای آوری خودتان را برای مردم شفاف سازی کنید .......و ........ و ........چرا؟؟؟؟
عضو شورا موگویی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
با سلام ،ما آماده پاسخگویی و شفاف سازی در مقابل شهروندان فهیم و با فرهنگ ازنا هستیم
مهدوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
موافقم در برابر اینهمه انتقاد شورا شهامت داشته باشد به مردم جواب بدهد

و م هم کلاس سابق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
0
1
اقای هادی امانی من همککلاس هنرستانتم شجاعت وهوش شما تو هنرستان مثال زدنی بود الانم به شما به عنوانه یه دوست وصیت میکنم خطتتو از این گروه به ریاست اقای ر... جدا کن حیف شماست عزیز شما تو اونموقع معروف به پسر شجاع بودید نباید تودار دسته شیپورچی(ن...) ومکار(ر) باشید البته اقا یوسف هم به این موضوع توجه کنه بد نیست
پاسخ ها
دل دل دل دل .....
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
مکار به نظرت خ.... نیست؟ هم کلاسی
دلسوز ازنا
| UNITED STATES |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
به نظرم شما دشمن دوست نمای آقای امانی هستید. زیرا هوش و ذکاوت ایشان بهترین محکمه و قاضی برای یافتن دوست و دشمنانش است. در ضمن ادب داشته باش و صفات خوب یا بد دیگران را با داستانهای کارتونی و شخصیتهای حیوانی نسبت نده این کار شما دور از ادب است.

زیدوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
4
4
سرود اول انقلاب مصداق اقای ن روباه مکاره ای طفل جهان خاره ای
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
6
5
دوستان این شورا ....خونده شده حالا اقای ن داره تصمیم میگره وای به حال شهر که افتاده دست چه کسی اقای ع که فکر باند بازیشه
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
آقای ع.د منظور از ن ؟؟؟؟؟کیه؟؟؟
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
عجببببب.اونوقت شما از کجا میدونی فاتحش خونده شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای به حال تو که بیکاری و پشت یه سریا افتادی که دنبال بخور بخورن
مهدوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
ن... خودش هم از افراد دیگری خط میگیره اینم اخر عاقبت شورای ازنا
همکار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
حالا میفهم دلیل اقای ا.. که منیخاست شهردار بشه چون شهردار مقام پایین تری از شهردار هست تو نگو بنده خدا میخاسته از این شورای مخرب فرار کنه حالا اقای ر... رایی که بهت دادم حرامت باشه لااقل خودت باش تا کی اقای ن... جای شما تصمیم بگیره

غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
4
0
اقای ن... شورای شهر ازنا شما که با فریب مردم وخریدن رای اشایر انتخاب شده ایید دراین مدت چگونه سکان شهر را دست دارید با دروغ .با مردم فریبی .با کلاه برداری.یانیرنگ به خداوندی خدا اینگلیس باید پیش شما لنگ بندازد
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
غلام جان شما اول برو سواد خواندن و نوشتن یاد بګیر بعد در مورد دیګران اظهار نظر بفرما
معلم املاء
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
اشایر .... عشایر اینگلیس .... انگلیس

vld
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
3
0
اقای ر... چه لزومی داره که شما جلسات مخفی در منزلتان میگذارید وباعث تشویش ذهنها میشوید واقعا اگه ریگی توکفشتان نیست چرا پشت سر نجفی پنهان شدید
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
به شما چه ربطی داره.دوست داره تو حونش جلسه بګیره.تو چیکاره ای
همشهری
| UNITED STATES |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
چهار دیواری اختیاری . بعد هم اگر جلسه ی مخفی بود شما از کجا باخبر شدی ؟ نا قلا نکنه نیروی نفوذی هستی ؟ ای کاش با سند ثابت می کردی چه کسانی تو جلسه بودن !!

مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
3
0
اقای ا... بارها به شما گوشزد شد گه گول این سیاسی بازیها رو نخورید اما شما در بازی اقای ن... شکست خوردید ولی دوباره داخل بازی ایشان شدید به خودتان رجوع کنید
ازنایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
2
1
اقای ر بهتره خودتون باشید و نگذارید دیگران براتون تصمیم بگیرن
پاسخ ها
همشهری
| UNITED STATES |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
اگه شما این اقایون را رها کنید و این همه در کارشون دخالت نکنید خودشون می تونن چکار کند. لطفا با نظرات مداخله جویانه باعث اختلاف نشوید.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
مگه اختیار آقای ر دست کیه؟آقای د یا آقای ن ؟ مگه خودش معلم تاریخ نیست بره تاریخ آدمهای شورا رو بخونه؟

علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
7
1
در پاسخ به این همشهری عزیز که گفته: (درود بر ح.ع.و بازم از این جلسات برګزار میشه شما هم هر چی که میخواین بنویسید )میخواستم بگم واقعا حق با شماست وقتی توی یک شهر شایسته سالاری نباشه بایدم این آقا و امثال این آقا برای شهر تصمیم بگیرند کسی هم نیست که این مسایل رو پیگیری کنه..........!!!!
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
پس درود بر ح.ع.و

مهدوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
6
1
اخیرا اصلاح طلبان هم در محافل و مجالس حساب خودشون رو از اعضای شورا جدا کردند و میگویند که ما با اینها ارتباطی نداریم
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
عجببببب.اونوقت شما اینو از کجا فهمیدین؟؟

دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
2
0
اقا م.ر... همکار گرامی ما بخاطر فرهنگی بودنت که استقلال فکری داشته باشی به تو رای دادیم نه اینکه مثل اقای م... دنبال روی فرد دیگری باشی که تا دیروز معتاد بوده برای خودم متاسفم که به تو رای دادم وبرات تبلیغ کردم
پاسخ ها
| UNITED STATES |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
دلسوز عزیز هر کس گذشته ایی داشته و اینده ایی دارد لطفا مسائل شخصی دیگران را افشا نکنید به حال افراد بنگرید این کار شما دلسوزی نیست کینه ورزی و غرض ورزی است.
رسولی
| UNITED STATES |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
از زحمات جنابعالی برای بنده کمال تشکر و قدر دانی را دارم و از اینکه نتوانسته ام در این مدت اند ک قدمی برای همشهریانم بردارم پوزش می طلبم اما دوست عزیز شورا کاری گروهی است . و فرد به تنهایی معنا ندارد.

|
GERMANY
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
15
1
از آقایان به اصطلاح اصلاح طلب و روشنفکر(د-غ. ع-ت. م-ب. ع-ح. ک-م....) تقاضا دارم به جای تشکیل جلسات شبانه و تعیین شهردار و دخالت بیجا در امور مردم محبت نموده بدهی های خود را به مغازه ها و فروشگاههای سطح شهر پرداخت نمایند زیرا که این بزرگترین خدمت به همشهریانتان میباشد. باتشکر
پاسخ ها
لقمان!!
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
خجالت داره که اینقدر راحت با آبروی مردم ،بازی میکنید. در بین این نامهای مخفف،افراد و اشخاص محترم و متشخصی هم وجود داره که به همشون داره بی احترامی میشه!. قران کریم میفرماید: "" ویل لکل همزه لمزه ""
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
چون قافیه تنگ اید شاعر به .. اید
شهروندی دیگر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
از کی تا حالا،این افراد شدن اصلاح طلب و روشنفکر. این افراد،ادعای روشنفکری دارن ولی به تمام بازار بدهی دارن. این افراد کمبود شخصیت دارن و با این کاراشون،دارن شخصیت میخرن برا خودشون در جامعه. ولی تره هم براشون خورد نمیکنن. دوست عزیز:برا تو هم متأسفم که فقط حرفهای بی پایه و اساس میزنی و قانون رو هم رعایت نمیکنی و از فیلتر شکن استفاده میکنی. حتی جرات نداری اسمت رو بنویسی آقای ا یا ر.

شهروند
|
GERMANY
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
15
1
دلم می سوزه برای شهرم که تمام کارشناسها و اهالی فنش سکوت اختیار کردند و آقایان:م-و.م-ب.ج-و..... از پای م... برای شهر تصمیم می گیرند
پاسخ ها
کوه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
با قضاوت کردن درباره دیگران ، در واقع به توصیف خود می پردازید (وین دایر)
شهروندی دیگر
| UNITED KINGDOM |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
شهروند عزیز:ابتدا به قانون احترام بذار و از فیلتر شکن استفاده نکن.بعد بیا برا شهرت دلسوزی کن.
مراد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
دلت برا شهرت میسوزه تو هم نظر بده.سکوت نکن.
کارشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
برادر عزیر ما گفتیم در انتخاب افراد دقت کنید اماکسی به حرف اهالی فن گوش نداد الان هم باید تحمل کنیم تا چهار سال دیگه

ازنایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
3
1
اقای ر... ما به شما رای دادیم که برای مردم کار کنید نه اینکه بازیهای سیاسی اقای ن.... رو پیاده کنی
پاسخ ها
| UNITED STATES |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
شاید انان که در خفا عبادت می کنند ایمانشان بیشتر و استوار تر از کسانی باشد که در آشکارا عبادت می کنند . تنها خداوند است که بر ذات بندگانش اگاه است. پس از شما به عنوان یک مسلمان نماز خوان خواهش می کنم به این راحتی با ابروی دیگران بازی نکنید.و مسائل دینی ؛ سیاسی و شخصی دیگران را با هم امیخته نکنید . سپاس
مهدوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
انگار رسولی عوض شده این هفته هم اومده بود نمازجمعه تا ثابت کنه حسابش رو از گروه ن جدا کرده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
پس هنوز رسولی رو نشناختی اون اهل بازی سیاسی در شورای شهر نیست و بارها در سخنان و برنامه های تبلیغاتی اش به صراحت آن را اعلام کرده است. گاهی اهداف و افکار موجب نزدیکی افراد به هم می شود.

جانبزرگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
5
2
اقای ر... بهتره که از خودتون ایده داشته باشیدنه اینکه نظرتون اقای ن... بهتون بگه
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
آقای رسولی به کارتون ادامه بدین.اینا حرفاشون از روی دلسوزس نیست
رسولی
| UNITED STATES |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
یکی از افتخارات بنده در تمام مراحل زندگی ام این بوده و هست که یک روستایی م و یک فرهنگی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
وقتی به یک بچه روستا ما ازنایی ها به اعتبار فرهنگی بودنش رای میدیم نتیجه ای بهتر از این نمیشه چون بنده خدا تا الان ادم ندیده حالا اقای ن... برای ایشان استوره شده است

vl
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
5
2
اقای ا... که حالا اختیارش رو داده دست اقای ن... همون بهتر که شهردار نشد
پاسخ ها
روستا زاده ازنایی الاصل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
قربون بچه های جردن، والا ما هم بچه ازناییم تا حالا غیر روستایی تو شهر ندیدیم در ضمن شعور آدما رو با شهر و روستا نمیسنجن.شما هم بهتره املاتو قوی کنی چون با سیستم آموزشی امروزی( ن ت) هم نمیگیری.بای
هادی امانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
سلام به دوست عزیزم به اطلاع میرسانم که تمام هفت نفر عضو شورا مستقل هستند واز تذکر شما هم کمال تشکر دارم. در پناه حق پیروز باشید

مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
4
2
به نظر میرسه اقای ن... طرح جدیدی رو داره پیاده میکنه و بازی جدیدی رو شروع کرده که اینبار اقای ا... و ر... صحنه گردانن
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
آره مجید جان.حالا حرف شما چیه این وسط؟؟؟؟

کرمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
3
2
همشهری فراری بجای مقاومت فرار کردی دو سه نفرم که میخان براشهرشون کاری کنند تشویق به فرار میکنی . به نظر خودت با فرار کارا درست میشه ؟
lo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
7
1
اقای م.... در این مدت شورا نشون داد فرد بسیار خنثی ایه و هیچ ایده ونظری نداره جز اینکه بگه باید از اقای ن... اجازه بگیرم ما در شورای قبلی هم چنین فردی داشتیم
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
دوست عزیز من به عنوان یک شهروند آشنا به مسایل شهروندی احساس میکنم شما درست قضاوت نمیکنید با شناختی که من از آقای موگویی دارم ایشان انسانی خلاق و صاحب نظر هستند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اتفاقا با شناختی که بنده به عنوان یک شهروند از آقای م دارم ایشان فوق العاده آدم صاحب نظر و خوش فکریست .

مرادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
2
1
اقای ر... شما بهتره اگه نظری دارید خودتون بدید نه اینکه هی خودتون رو پشت سراقای ن.. پنهان کنید ما به شما رای دادیم نه به اقای ن...
lpln
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
2
1
جالبه اقای امانی دوباره از اون اقایانی که این نان رو براش پختن داره حمایت میکنه حرفم از اقای ن... مواظبش باش
کرمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
7
0
اقیای ن... نهتره دست از سر اقای امانی برداری همون یه بار بسه
پاسخ ها
| GERMANY |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
آقای ک... دست از سر شهر ازنا بر می داری یانه؟
| GERMANY |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
آقای کرمی دست از سر شهر ازنا بر می داری یانه؟

حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
3
1
اقای امانی شنیده میشه شما رو دوباره دارن داخل دامی دیگه میندازن ولی اینبارطراحش اقای ن.. است مواظب باش
همشهری فراریتون از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
0
7
جالب خرم ابادی ها منتخب شوراتون ومنخب خودتونو رد صلاحیت کردن بعد شما خوشحالید واقعا امروز فهمیدم که کار درستی کردم واون شهر پر از نفاق را رها کردم وفرار کردم مهندس امانی حیف شما نیست تو اون ... موندید
پاسخ ها
| GERMANY |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
به جون داداش از وقتی که رفتی شهر دیگه صفایی نداره

توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
6
5
جدا اگه شورا شرایط شهردار شدن اقای خیراله درویشی را فراهم کنه کار بزرگی کرده و دوباره شاهد پیشرفتهایی در شهرمان میشیم اما بعید میدونم که ایشون تایید صلاحیت بشن
پاسخ ها
حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
انصافا برای شهر زحمت کشید و در زمانی که شورا بود کار مردم را انجام میداد
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
شما تاييد كني بقيه حرفي ندارن.بگو فردا بياد شهردارش كنيم.

رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
6
2
دوست عزیزی که پیشنهاد دادی خیراله درویشی رو شهردار کنند لازمه به عرضتون برسونم با اون پا پوشها و مشکلاتی که برای اون بنده خدا ایجاد کردن ایشون شرایط شهردار شدن نداره ضمن اینکه جدا از نیروهای نخبه و اندیشمند ودارای توانمندی کم نظیر شهر ازناست
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
انصافا کسی هست که بگه زمان خیراله درویشی که شورا بود کارش امجام نشده چرا کینه ورزی میکنید البته که قدرشو نمیدونید
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
شما بااين نظرت بيشتر به نخبه ميخوري

حاجیوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
7
2
به فکر پیشرفت شهرید خیراله درویشی را شهردار کنید یا از او کمک بگیرید تا مزه کار کردن برای مردم مشخص بشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
7
2
استانداری و فرمانداری چه کاره تا ح. م مونده
پاسخ ها
| GERMANY |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
افسوس که قدر ایشونو نمی دونیمو.قطعا" برای رسیدن به آبادانی و پیشرفت ما احتیاج به نیروهایی مجرب مثل ایشان داریم

|
-
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
2
2
آقای بوالحسنی چطور وزارت کشور میدانست که سابقه اجرایی ندارد شما که فرماندار بومی این شهر بودید نمی دانستید و صلاحیت یک فرد بی صلاحیت را در کمیته تطبیق تائید کردید؟؟؟؟؟؟؟؟ سومدیریت شورای شهر و فرمانداری در این جریان بسیار آشکار است در ضمن از اطلاع رسانی ازنا خبر هم ممنونیم
u9
|
-
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
3
1
خدارو شکر که مسئولان وزارت کشور اجازه ندادند سرنوشت مردم ازنا قربانی بی تجربگی و ندانم کاری اعضای شورای شهربشود. استانداری تشکر تشکر، شورای شهر خ.....
[[
|
-
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
6
2
این جور که پیداست اقای د.. دنبال شهر دارانی از شهرهای همجواره که تازه اون هم از سابقه شون معلومه که پرونده های تخلفاتی دارن
se
|
-
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
4
2
ر... همون یک رای خودش رو هم سفید داد یعنی بودن و نبودنش هیچ فرقی نداشت
پاسخ ها
reza
| - |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
بزار آقای ر ... رو قاطی مباحث راه بدن بعد بود و نبودش فرق کنه ... ایشون هم دگراندیشن هم حاجی

ie67
|
-
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
6
1
برادر عزیز شما هنوز ادبیات صحبت کردن با عالی ترین مقام اجرایی استان را بلد نیستی آِیا مدرکی داری که استانداری لابی میکنه ؟آیا ازاون اشخاص سند داری؟ اینها تهمته باید ثابت بشه!!!!
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
حتما داره که فرمانداری سکوت اختیار کرده؟

یک جوان ازنایی
|
-
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
1
3
با تشکر از نظرات شما همشهریان عزیز خواهشمند است زود قضاوت نکنیم بگذاریم بعد از قطعی شدن شهردار عملکرد شورا و شهرداری ارزیابی شود و قضاوت را به آینده بسپاریم ....................
بیات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
7
0
به نظر من علاوه بر اعضای شورای شهر چند تفر دیگه هم باید پاسخگو باشند: 1- فرماندار که اشتباه اینها رو تاید کرد 2-آقای ب م که خونه اش رو کرده سالن اجتماعات شورا 3- آقای ح ع و که به خودش اجازه داده بدون هیچگونه سواد و معلوماتی در امور شهر دخالت کنه 4- اصلاح طلبانی که به جای شورا در جلسات شبانه برای شهر تصمیم میگرند.
وفا دار به ازنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
4
11
اعضاء محترم شورای شهر: "آزموده را دوباره آزمودن خطاست" لطفا" به افراد جدید و جوانان هم ، اجازه دهید با تفکری باز و جدید،تحت عنوان شورایاران یا اتاق فکر،به کمک و همیاری شما بیایند. چه در انتخاب شهردار چه در اجرای پروژه های شهری ،چه در مبلمان شهری، چه.... بنده به عنوان یک ازنایی،از عدم انتخاب آقای امانی بسیار ناراحتم. ای کاش مدیران ارشد استان و وزارتی،به نظر منتخبان شورا،احترام قائل میشدند و بر این انتخاب ، صحه میگذاشتند.
شهروند
|
-
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
4
5
شهردار ازنا باید بومی باشد
پاسخ ها
وفاداربه ازنــــــــــــــــــا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بومی نالایق و ناکارآمد،به چه کار آید؟؟؟؟؟؟ غیر بومی دلسوز و کارآ،بسیار بهتر است برای شهر و ادارات و ارگانها. واقع بین باشیم.
وفاداربه ازنــــــــــــــــــا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
بومی نالایق و ناکارآمد،به چه کار آید؟؟؟؟؟؟ غیر بومی دلسوز و کارآ،بسیار بهتر است برای شهر و ادارات و ارگانها. واقع بین باشیم.

وحید
|
-
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
0
خدمت اقای پارسا باید عرض کنم که اتفاقا انتخاب شهردار توسط اعضای شورا به همه مردم ازنا ربط داره چرا که اینها عصاره مردم هستند و باید بهترین انتخاب رو داشته باشندشهرداری که تاحالا سابقه مدیریتی نداشته چطور میتونه از عهده کار بزرگی مثل شهرداری بربیاد و ما از این متاسفیف که اعضای شورا با بی اطلایی از این موضوع باعث این فاجعه شدنند
ازنایی اصیل
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
3
1
خوب شد بچه های حاج عب... ضایع شدند هی تو شهر نگند ما شهردار انتخاب کردیم
پاسخ ها
| GERMANY |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
وحید جان بی اطلاعی تا بی اطلایی خیلی تفاوت داره.تو که یه جمله ی ساده ادبی رو نمی تونی بنویسی چطور راجع به شهردار نظر می دی؟
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
يعني شما از اينكه بچه هاي فلاني ضايع شدن خوشحالي.20 امتياز مثبت آفرين

نن
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
5
3
اقای درویشی باید پاسخگوی مردم باشد
پاسخ ها
رضا8
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
با وفا چی میزنی .یه موضع درست حسابی بگیر ببینیم کدوم طرفی هستی
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
کل اعضاء شورا ، باید پاسخگوی تمام مردم ازنا باشند، نه فقط آقای درویشی. تمام اعضاء نزد مردم ،در پیشگاه خدا و وجدان خودشان،باید پاسخگو باشند.

محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
9
0
اگر ریگی به کفشت نیست، پایت را بکش بیرون / زمینت می‌زند، کفش بزرگان را به پا کردن
سینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
12
0
آقای ا......بیچاره بازم سرت کلاه رفت این بازی ها فقط برای ورود عضو علی البدل بود
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
همین که اون رودخانه خرابو آسفالت کردن کلی ارزش داشت.اګه تو اون منطقه زندګی میکزدی میفهمیدی که از بوی تعفنش نمیشد خوابید.این کار شون تو استان اون سال نمونه شد.الان تو تهران ۳ ساله که دارن آینکارو انجام میدن.پس درود بر سرکار خانم اعظم مرزبان
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
دوست خوبم كه اسمت رو نزدي دو تا از خدمتها سركار خانم مرزبان نام ببر.
| GERMANY |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
آقا سینا مردم شهر هنوز خدمتهای سرکار خانم مرزبان را فراموش نکردن

افشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
5
0
اینکه شورای شهر ازنا اینقدر نسبت به وظیفه خودش بی اطلاع و بی توجه باشد که شرایط اولیه شهردار را نداند و سوابق نامبرده را بررسی نکند قطعاسبب تمسخر دیگران شده و باعث شرمندگی همه ماست خیال نکنید حساب ما از اینها جداست خود ما اینها رو انتخاب کردیم پس ماهم مقصریم
شعر طنز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
2
0
مامانم گفته به من دست توی آبجوش نکنی عضو شورا که شدی فامیل رو فراموش نکنی کاری کن شهردار ازنا دوست دیرینـه باشه برای انجام کار بی حرف و بی کینـه باشه سنگ مردم رو نزن مادر به سینه خودت تـا میتونـی جمع بکن توی خزینـه خـودت شام بری خونه ع.و میشی فرد باکلاس چهارتا ترحیمم برو ازنادیارمرده هاس یادته فامیل چقدر هزینه کرد تو انتخاب تو بایدجبران کنی پولها داره حساب کتاب دیر بجنبی وقت این دوره به آخر میرسه دوباره نوبت درد و رنج مادر میرسه من چقدرخواهش کنم مردم دزفول رو ننه که به تو رای بدهند بدور از چشمان همه وقت کوچ اومده و اونها میرن از این دیار مردم ازنا همه غم زده تا فصل بهار ولی تو به فکر این مردم نباش هرکه بی تدبیر رای میده بایدبمونه پاش
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
خوب بود ولی خوندنش سخته شعر رو بیت بیت مینویسند نه خط به خط
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
آفرین واقعا قشنگ بود ازنا خبر لطفا این نظر رو در یک پست جداگانه قرار بده
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
شما برو پيش عمو پورنگ تست بده.چقدر وقت گذاشتي براش.از اينجا از شما دعوت به همكاري ميكنم
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
شما برو پيش عمو پورنگ تست بده.چقدر وقت گذاشتي براش.از اينجا از شما دعوت به همكاري ميكنم

سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
10
1
زمانی که آقای موسوی شهردار ازنا بود خداییش به وضوح حس میکردی که ازنا داره پیشرفت میکنه ، فکر هم نمیکنم مثه اون بیاد ، بهرحال امیدوارم افرادی که میخوان لابی کنن شحصی رو روی کار بیارن که واقعا توان و لیاقتش رو داشته باشه
lvhn
|
-
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
3
0
باید این سوال رو از شما بپرسم که ایا این دو نفر دلال هستند یا اون اقایانی که هرشب در خانه یک نفر میرفتند برای لابی جهت اقای ا.... اونشب خانه اقای ب.. م. یادته که چه اتیشی بلند شد واقای ا... بااقای ر.. بحثش شد وهمین باعث شد که رای ممتنه بده یا اون شب خونه اون حاجی بازاری ح.ع.و حالا اینها دلال هستند اگه اینها راست میگویند جلسه ای رو ترتیب بدن جلوی مردم و پاسخگو باشند اما اقای د.. میدونه که دستش رو میشه
پاسخ ها
رضا7
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
از اين اطلاعاتي كه ميدي چقدر مطمئني؟

کمال
|
-
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
3
0
علاوه بر اینکه اقایون شورا خصوصا اقای درویشی باید از مردم عذر خواهی بکنه باید بگم که در راس اینها باید اول اقای فرماندار این کار رو انجام بده چرا که اگر این امر در فرمانداری انجام نمیشد کار به اینجا کشیده نمیشد واین بی اطلاعی مسئولین شهری از قانون رو میرسونه
lvnld
|
-
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
4
0
این دونفر دلالی که شما ازش صحبت میکنید حداقل به این بلوغ فکری رسیدند که شهردارباید 5سال سابقه اجرایی داشته باشه نه مثل این اقا که یک شبه تصمیم بگیره شهردار بشه تازه اون هم حتی یک دقیقه برنامه هاشو توضیح نده شهرداری که اینفدر اطلاعاتش از قانون کم است چه طور قراردادهای شهرداری رو امضا میکنه باید به حال این مردم تاسف خورد وبه حال اعضای شورا که چطور به خودتون اجازه دادید شهرداری که یک دقیقه برنامه هاشو توضیح نداده رو شهردار ازنا بکنید ایا با این همه توضیح بهتون بر نخورد
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
6
1
اقای فرماندار اعضای شورای شهر باید در مقابل این سیاسی کاری در پیشگاه مردم پاسخگو باشند که چرا شهرستان ازنا با این همه پتانسیل سعی در .....وانتخاب گزینه ای که هنوز .... را نمیداند چنین تائیدیه ای داشته باشند. وای بروزگارتان در روز حساب در پیش گاه خداوند وخجالت زدگی در مقابل شهدای این مرز وبوم.
پاسخ ها
بیات
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اقا پارسا چطور من به من و شما ربط نداره دود این کار تا مدت ها به چشم من و شما میره این آقایونکه مثل قبلی هاچهار سال حقوقشون رو میگیرن و میرن!!!!
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
واقعا خنده داره بعضی از این نظراتی که دوستان میدن اونم تو سال ۲۰۱۳ږبرادر من مګه جنایت کردن افراد شورای شهر که اینجوری میګیږاونا حق انتخاب دارن به من و شما هم اصلا ربطی نداره و به بقیه اینایی که اینجا پیام میذارن.مردم شهر دز آرامش کاملن بعد یه سری از افراد حرفشون جایی خریدار نداره میان اینجا مانور میدن

غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
4
0
بیچاره اون افرادی که اختیارشان را دادند دست کسی مثل ن.....
رضا واحدی
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
2
3
باید بگم و گرنه نمیگفتم. انتخاب آقای امانی انتخابی به جا بود چون همواره مدیران تحت فشار مشغول فرصت خریدن هستند.و من و شما بازیچه ی فرصت خریدن آنها. اکنون زمان گذشته و سخن های بسیار برای گفتن ساخته شده!!!که در فرصتی بهتر همان مدیران از سخنهای دست سازشان استفاده خواهند کرد. فرصتی که من و شما به این شورا دادیم را باید به نظاره بنشینیم.انشااله ایشان بهتر از ما تکلیف خویش میدانند.پس دلیلی بر دلهره نیست هر رفتاری که کنند بازتابی خواهد داشت پس بهتر است که به نظاره بنشینیم گذشت زمان را و عملکرد تیم منتخب جدید را. به هر صورت افراد منتخب از بین ما مردم انتخاب شده اند پس بهترین سیاست در این برش زمانی سکوت است و نظاره آنچه بر ما خواهد گذشت.زیرا هستند افرادی که نیاز به زمان جهت نحوه نگارش نامه ی اداری دارند. کامیابی و عدم کامیابی منتخبین مستقیما با تصمیمات ما در24 خرداد در ارتباط خواهد بود. سرافراز باشید.
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
2
10
بازم دو نفر اومدن ...... میذارن.بابا پ... دیگه شهردار ازنا نمیشه خودتونو اذیت نکنید.شورای سهر که جای دلالی نیست.شورای شهر که اتوبوسرانی و مینی بوسرانی نیست
پاسخ ها
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
مهندس ،یکی از ضعیف ترین شهرداران ازنا بود که از لحاظ مالی شفافیت کامل داشت ولی از نظر مدیریتی بسیار ضعیف عمل کرد "@آزموده را دوباره آزمودن خطاست@"

مرادی
|
-
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
4
2
اقای د... هم در انتخاب شهردار دستش رو شد هم در انتخاب شورای شهرستان که البته در قسمت دوم موفق نبود ودر قسمت اول نیز همینطور چون مشت خودشو باز کرد
لک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
2
3
اولین و مهمترین چالش شورای شهر انتخاب شهرداره؛ که این مهم باید به دور از تعصب و تعلق بادیدی صرفا کارشناسی انجام بشه. از اعضای شورای انتظار میره با انتخاب یک مدیر قوی به مدیریت آزمون و خطا در شهرداری ازنا پایان بدن (همه شاهد اتلاف بیت المال در تغییرات متعدد طول و عرض میادین ؛بلوارها و جداول و پروژه های غیر کارشناسی در سطح شهر هستیم)در ضمن نباید دامنه انتخاب رو بین مدیران بومی محدود کنیم
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
7
1
شهرداری که در خانه بازاریان انتخاب شود.باید توسط استانداری رد صلاحیت بشود.(قابل توجه کسانی که خودشان را نخود هر آش میکنند)
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آره شما اینو نګی کی بګه؟اعضای محترم شورا لطفا جلساتتونو بندازین خونه ی ح.... م.....خوب شد آقا وحید؟

وحید
|
-
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
4
2
خوب وقتی رئیس اینجور دنبال منافع اطرافیانش باشه خدا هم خوب دستش رو رو میکنه
تتت
|
-
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
7
2
اقای د.. .. به خودت چی گفتی که شهردار بیسابقه انتخاب کنی مگه مردم نگفتند که سابفه نداره چرا گوش ندادی مردمی که تورو انتخاب کردند مواظب باش پایینت تیارن
پاسخ ها
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
دوستان و همشهریان عزیز: باید به جوانان جویای نام که بومی شهر هستند نیز،میدان داد تا خود را بیازمایند. لطفا"دید خود را عوض کنید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. امانی در بخش خصوصی و مدیریتی تجاربی دارد که از برخی مدعیان تجربه،بالتر و بهتر است.

کمری
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
8
0
معلومه که اقای د... از این کار درس نگرفته وهنوز دنبال سیاسی بازیه و هدف دوستانش رو دنبال میکنه همین باعث شد که مهندس پاپی رو کنا بگذارند و امانی رو در دام خودش قرار داد وگرنه اون که به مسائل اگاهی داره و از اول میدونست که امانی رای از صلاحیت نمی اره
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
1
3
از اطلاع رسانی ازنا خبر به خاطر عدم بارگذاری پیامایی که توهین داشته و موقعیت رو به خطر میندازه ممنون،نشان دادی که بی طرفی
ستاره
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
7
0
بنده خدا نفر هشتم که این همه صابون بدلش مالیده بود.هنوز نه بداره نه به باره دهها مصاحبه کرد و نظرات شورایی وشهرداری ای میداد.
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آهااااااا اونوقت شما از انګلستان اینقدر پیګیرییییین؟خانم مرزبان فقط یه مصاحبه داشتن اونم با ازنا خبر.اونی که بهت پیغام بذار یادش رفتع اینو بهت ګوشزد کنه

هادی امانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
2
11
سلام خدمت همشهریان ومنتقدین دلسوز شهر ازنا خواستم به اطلاع برسانم من به نه اعتقادی ندارم ونه را مخصوص انسانهای ضعیف النفس میدونم اما در خصوص رد صلاحیت لازم است بدانید که این بار استانداری لرستان گل کاشتن نه نمایندگان پنجاه هزار نفر ودنبال جواب این سوال باشید که ایا افرادی که در استانداری لابی کردن به فکر شهرستان ازنا بودن یا؟
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
شلوغش نکن مهدوی جان.شما هنوز نمیتونی فرق اینکه ایشون ګفتن استانداری ګل کاشتن و نه استاندار رو تشخیص بدین بعد اظهار نظر هم می فرمایین؟آقای امانی راجب استاندار که عالی ترین مقام اجرایی استان هستن چیزی نګفتن ګفتن استانداری ګل کاشتن.نیازی هم به مدرک نیست چون داره ثابت میشه یه چیزایی .برادر من شما غصه نخور.
صالحی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
اگه ما اینجوری به مسئولین استانداری تهمت میزدیم الان صد بار دادگاهی میشدیم اما امثال این آقا چون برادرش ...... میتونه هر تهمتی که میخواد به مسئولین بزنه چون صلاح پنجاه هزار نفر رو قربانی منافع اون و دوستاش نکردن!!!!
مهدوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
برادر عزیز شما هنوز ادبیات صحبت کردن با عالی ترین مقام اجرایی استان را بلد نیستی آِیا مدرکی داری که استانداری لابی میکنه ؟آیا ازاون اشخاص سند داری؟ اینها تهمته باید ثابت بشه!!!!
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
راست میګن مهندس.استان اشتباه کرد.وزارت کشور که اشتباه نمیکنه .اګه پيګیری نکنی هم به خودت خیانت کردی هم به طرفدارانت.
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
این من که شما می گویید شیطان است (امام خمینی)
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
آقای امانی:برای تأیید صلاحیت،ارگانهای بالادستی وجود دارن که افراد دون پایه نمیتونن لابی کنن. بدنبال اثبات خود باش و احقاق حق کن. به آرزوی انتخاب جوان شایسته ای چون :امانی به عنوان شهردار جوان ازنا.

ولایی
|
-
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
1
اقای رسولی شما امده اید که برای رضایت مردم کار بکنید نه برای رضایت باند وگوهتان باید بهترین گزینه رو انتخاب کنید که نتیجه کار نشه دسته گل اقای درویشی
پاسخ ها
غلام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
ر... همون یک رای خودش رو هم سفید داد یعنی بودن و نبودنش هیچ فرقی نداشت
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
مگه بقیه اعضاء،برای رضای خدا و مردم کار نمیکنن که فقط آقای رسولی،کار میکنه؟ رسولی هم در شورا،یک رأی داره.

ایمان گرجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
8
4
برنامه ریزی بدون تفکر،اصرار بر اشتباه و،عدم توجه به خواست مردم و عدم همفکری باعث بروز چنین اتفاقاتی میشود. آقای درویشی باید از ساحت مردم ازنا رسما عذر خواهی کند.
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آقای محترم شما چرا هی از مردم مایه میذارین؟؟میشه شما الان بګین خواست مردم چی بوده؟

دانشجوی ارشد مدیریت شهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
4
با سلام خدمت تمام عزیزان ازنایی باید عرض کنم وزارت کشور در این گونه موارد فقط برای شهرهای بالای 200هزارنفرجمعیت تصمیم گیری میکند و تصمیم در مورد شهرهای زیر200هزارنفر جمعیت با استاندار ی مربوطه میباشد به امید انتخاب شهرداری اصلح و متخصص وباتجربه
مردمی
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
1
اقایان شورا یادتون باشه که مردم همه چیز شما رو دنبال میکنند پس مواظب باشید
ندا
|
-
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
2
اقای د ...یادت باشه که با ابروی مردم بازی نکنی
رضا7
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
6
شهيد آويني ميگه:هركي انگشت اتهام سمت كسي بگيره سه تا از انگشتهاش سمت خودشه.متاسفام برا كساني انگشت اتهام سمت اقاي درويشي گرفته با اين سطح فكر حتما دكتر حسابي قراره بشه شهردار ازنا.لابد ديگر اعضا شورا اگه رئيس شورا بودن نميگذاشتن اقاي اماني بشه شهردار.مردم ازنا كي ميخواهند از پچپچ كردن دست بردارن نميدونم.عزيزانم زماني كه نميدونيد لازم نكرده كارشناسي كنيد
کریم
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
8
2
باید در انتخاب شهردار از بومیهای شهر استفاده بسه
بیات
|
-
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
8
0
این جور که پیداست اقای د.. دنبال شهر دارانی از شهرهای همجواره که تازه اون هم از سابقه شون معلومه که پرونده های تخلفاتی دارن
مجید
|
-
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
1
اقای امانی بهتر بود میگذاشتی تا تائید بشی بعد در روزنامه اگهی میدادی
کمال
|
-
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
0
اقای امانی در روزنامه تیتر کرده بودند که من با نشدن مخالفم اما دیدید که میشود نشد
وحید
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
0
آقای درویشی فرمودن موضوع احراز صلاحیت شهردار رو به وزارت کشور فرستادن این یعنی اینکه شهردار منتخب نتونسته در شهرستان و استان صلاحیت کسب کنه پیشنهاد میکنم حالا که شورا تصمیم گرفته از حیثیت خودش با هر شکلی دفاع کنه اگر از وزارت کشور هم جواب نگرفت موضوع رو بفرسته پنج بعلاوه یک در سوییس شاید فرجی شد
مجید
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
0
شنیدیم بسلامتی تکلیف شهردار بالاخره مشخص شد از شورای شهر و بخصوص رییس شورا در خواست داریم معارفه را هر چه زودتر برگزار کنند تا مردم با بهره مندی از حداقل زمان از مدیریت ناب آنها بهره مند بشن
vld
|
-
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
9
0
خوب این از اولش معلوم بود رئیس شورا میدونست مهندس پاپی بهترین گزینه است اما نمیخواست زیربار بره ایشان بارها از مهندس پاپی دفاع کرده بود اما چون مهندس پاپی خودی و غیر خودی رو فرق نمیگذاشت
پاسخ ها
وفاداربه ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اگه مهندس پ...،توانایی داشت و میتونست شهردار خوبی باشه،قطعا" ابقاء میشد. ولی همون لحظات اول شروع به کار شورای جدید،عزل شد.
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آره خودی و غیر خودی نمیشناسه مهندس.میشه بګین این همه تلاش واسه چیه پس؟اګه ایشون دنبال پست نیستن پس چرا اطرافیانشون خودشونو دارن به آب و آتش میزنن.مخصوصا فامیل ایشون در شورای شهرږ

مجید
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
0
وجود مدیریت صحیح در شورا یعنی اینکه شورا لا اقل تا این اندازه اطلاعات ابتدایی از مقررات ساده داشته باشن که بتونن شرایط اراز صلاحیت شهردار رو تشخیص بدن یا لااقل تا این حد سواد داشته باشن که قبل از معرفی شهردار با مراجع ذی صلاح و یا افراد کاردان مشورت کنند تا حداقل فرصت سوزی نشه نه اینکه با لجاجت یه ادم بی ربط رو معرفی کنن و بعد از ماهها بی سروسامانی شهرداری تازه بپرن پله اول مگر فلسفه شورا بر مبنای مشورت گرفتن از مردم نیست لااقل شهامت پزیرش اشتباه رو داشته باشید و با مشورت مردم تصمیم بگیرید
صلاح الدین
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
0
در ظاهر این نهاد مدنی شورا است درواقع یک شخص بازیگردانی میکند. افسوس که این شخص که خود را متفکر میپندارد البته که تا اینجا در کار شخصی خود موفق هم بوده کارگردان اصلی شورای شهر ازنا است " اشاره به فیلم کیف انگلیسی"
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
1
معلوم است که شورا فقط به خاطر حفظ منافع خود آقای امانی را شهردار کرده است.باز خدارا شکرفرماندار ازتیر های فرستاده شده شورا درتاریکی ازخود محافظت کرد ونیز شهرستان. با تشکر مهدی
بیاتیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
1
شورای محترم می بایستی درانتخاب شهردارازسلایق شخصی پرهیزکند وبافکروتدبیرعمل کنند
وفادار به ازنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
7
اعضاء محترم شورای شهر: "آزموده را دوباره آزمودن خطاست" لطفا" به افراد جدید و جوانان هم ، اجازه دهید با تفکری باز و جدید،تحت عنوان شورایاران یا اتاق فکر،به کمک و همیاری شما بیایند. چه در انتخاب شهردار چه در اجرای پروژه های شهری ،چه در مبلمان شهری، چه.... بنده به عنوان یک ازنایی،از عدم انتخای آقای امانی بسیار ناراحتم. ای کاش مدیران ارشد استان و وزارتی،به نظر منتخبان شورا،احترام قائل میشدند و بر این انتخای ، صحه میگذاشتند.
نظری
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
2
1
خوب وقتی اقایون شورا میخواهندتا یک نفر رو به قول رئیس جمهور بدون بلیط سوار کنند یه نفر هم هست تا اونها رو پیاده کنه
بابک
|
-
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
8
0
اینها همش بازی اقای د... بود تا مهندس پاپی شهردار نشه
کرمی
|
-
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
10
1
دنیا فهمید که اقای امانی به خاطر نداشتن سابقه اجرایی نمیتونه شهردار بشه اما بعضی اعضای شورا هنوز اندر خم یک کوچه اند
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آقا جان ول کن دیګه شما امتحانتو پس دادی پس نظر نده لطفا
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
آقا جان ول کن دیګه شما امتحانتو پس دادی پس نظر نده لطفا

لیلا
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
1
اقای د...تاکی خودت رو پشت سر دیگران پنهان میکنی دستت برا همه رو شده
مرادی
|
-
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
2
.....اقای فرماندار از خوب بیدار شد بابا مردم هرچی داد زدن که اقای امانی سابقه اجرایی نداره شما کجابودید
پاسخ ها
پارسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
والا ما هم تو همین شهر زندګی می کنیم.میشه بګین مردم کی فریاد زدن؟؟؟!!!!!!!

توکلی
|
-
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
0
کاری که برای باند بازی و فامیل بازی و بدهکاریهای شخصی باشه خوب معلومه که گندش در میاد
مجتبی
|
-
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
11
0
اقای مرزبان و اقای مرادی وقتی کار برای رضای خدا که همان رضای مردم است نتیجه میشود این که الان سرتون رو بالا بگیریید که به مهندس پاپی رای دادید
پاسخ ها
وفا دار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
اگه مهندس....،توانایی و درایت داشت و میتونست شهرداری رو بچرخونه،قطعا" ابقاء میشد. عدم توانایی ایشون،چه ارتباطی با رضایت یا عدم رضایت پروردگار داره؟؟؟؟؟؟

ندا
|
-
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
8
3
ازنایی مهربان .....حسینعلی مرزبان
پاسخ ها
وفادار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
حسین علی مرزبان،فردی است مهربان و مردم دار با روابط عمومی بسیار قوی. حال ،این نظر و سخن،چه منافاتی با سواد و پیشرفت داره؟؟؟؟؟؟
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
مردم ازنا مردمی باسواد وطرفدار پیشرفت هستند واز این شعار های دهه 60 خسته

مجید
|
-
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
3
اگه من به جای رئیس شورا بودم با این دسته گلی که به اب دادم استعفا میدادم
پاسخ ها
وفا دار به ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
استعفاء برای چی؟؟؟؟/ حرف و نظرتان،غیر منطقی است دوست خوبم.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
اگه فهم داشته باشه .

گرجی
|
-
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
7
3
رئیس شورا باید در این زمینه از مردم عذر خواهی و به مردم به خاطر این کارش توضیح بدهد
پاسخ ها
وفاداربه ازنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
عذرخواهی برای چی؟؟؟؟/ حرف و نظرتان،غیر منطقی است دوست خوبم.

رحیم
|
-
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
0
بابا مردم که اینو فهمیدند اما هرچی داد زدند که بابا سابقه اجرایی نداره کی گوش داد اون وقت اقای رسولی میفرمایند که سایتی رو طراحی بکنیم تا مردم نظر بدهند نه خیلی هم گوش میکنید
کرمی
|
-
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
1
اقای ا... تا تو باشی دیگه گول اقای د... رو نخوری
مراد
|
-
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
1
اقای د.... تحویل بگیر دسته گلتو
ننن
|
-
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
3
0
تبریک به اعضای شورا با این دسته گلی که به اب دادند
|
-
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
1
یعنی اعضای شورا نمیدانستند که اقای امانی سابقه اجرایی نداره
ازنایی
|
-
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
2
خوب کاری که برای خدانباشد نتیجه میشود این وقتی تو خونه ح. ع. و . تصمیم برای شهرمون بگیرییم همین میشه
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
درود بر ح.ع.و بازم از این جلسات برګزار میشه شما هم هر چی که میخواین بنویسید

رضایی
|
-
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
2
خوب این هم نشانه دیگری از انتخاب اقای د... بوده تا با ابروی مردم بازی کنه
حمید
|
-
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
3
اقای د... شما که با ابروی مردم و شهرتون بازی میکنید باید جوابگو باشید
غلام
|
-
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
0
اقایان شورا یادتون باشه با این کار نشان دادید چه قدر اطلاع از قانون دارید
ازنایی
|
-
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
2
ازنا بیچاره تاکی بایدتاوان ندانم کاری اقای د... رو بخوره
داوود
|
-
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
2
اینها همش بازی اقای د.. بوده اون از اول میدونست که اقای ا... تائید نمیشه ولی به خاطر اینکه مهندس پاپی رای نیاره این نقشه رو کشید و اقای امانی رو تو دامش انداخت ولی اقای ا... متوجه نشد
مراد
|
-
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
2
یعنی اقای درویشی وسایر اعضایی که به اقای امانی رای دادن از این موضوع بیخبر بودننداگه بودند که بدابه حالشون که اینقدر بی اطلاعند
کرمی
|
-
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
6
1
اقایون به خودتون چی گفتید ابرو برا شهر و اقای امانی نگذاشتید
مرادی
|
-
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
1
اقای امانی یادته اون شب قبل از انتخابات چقدر بهت میگفتند این کار رو نکن اما شما با فشار اقای درویشی موندی این بود نتیجه کار
همشهری
|
-
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
7
0
مردم ازنا اقای د.. رو شناختنداون به خاطر اینکه به اهدافش برسه اما...رو قربانی کرد اما اقای امانی متوجه نبود
پاسخ ها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
اقای امانی مشکل داشته که رد صلاحیت شده . کاری به د . نداره

حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
9
2
از اول هم معلوم بود که این تصمیم به خاطر شهر نیست و به خاطرمنافع خود آقایونه ولی حسنش این بود که در همین ابتدای کار ماهییت خیلی ها رو شفاف کرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
4
12
حیف شد اما این نظر استانداره !چراآقای درویشی شهردار کوهدشتی مومن اباد که از لحاظ سابقه مانند آقای امانی است تایید می شود اما امانی خیر ؟ اخه چون اون تو استانداری پارتی داره و به زبان لکی صحبت می کند
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
10
7
شورای شهر خیال کرده وزارت کشور هم خونه (حاج ع ....و..... )که هر کس هر کاری دلش خواست بکنه نه عزیز من مملکت صاحب داره
marzeban
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
5
9
آقای بوالحسنی چطور وزارت کشور میدانست که سابقه اجرایی ندارد شما که فرماندار بومی این شهر بودید نمی دانستید و صلاحیت یک فرد بی صلاحیت را در کمیته تطبیق تائید کردید؟؟؟؟؟؟؟؟ سومدیریت شورای شهر و فرمانداری در این جریان بسیار آشکار است در ضمن از اطلاع رسانی ازنا خبر هم ممنونیم
مهدوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
12
7
خدارو شکر که مسئولان وزارت کشور اجازه ندادند سرنوشت مردم ازنا قربانی بی تجربگی و ندانم کاری اعضای شورای شهربشود. استانداری تشکر تشکر، شورای شهر خ.....

نام:
ایمیل:
* نظر شمـا: